ارائه بسته های آموزشی زبان های خارجی:انگلیسی .فرانسه.ترکی.عربی

ارائه بسته های آموزشی زبان های خارجی:انگلیسی .فرانسه.ترکی.عربی

ارائه بسته های آموزشی زبان های خارجی:انگلیسی .فرانسه.ترکی.عربی

ارائه بسته های آموزشی زبان های خارجی:انگلیسی .فرانسه.ترکی.عربی

آموزش زبان انگلیسی به کمک سریال 30 قسمتی EXTRA


فیلم آموزش زبان انگلیسی extra

مجموعه آموزش مکالمه زبان انگلیسی با کمک فیلم آموزشی و جذاب extra

سریال آموزش زبان ۳۰ قسمتی EXTR@-TV که این اواخر از شبکه GEM-TV نیز پخش شده است توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammer (با استفاده از Workbook مخصوص این مجموعه) فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جایی که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد .

 

قیمت:۱۰۰۰۰ تومان

از EXTR@-TV بیشتر بدانیم :

EXTR@-TV نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی به طور جداگانه تولید شده است. این مجموعه آموزشی داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با انگلیسی بسیار ساده می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.

 

این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پایین و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است و هر اپیزود داستانی جداگانه دارد. در نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه، ۴ شخصیت داستان هکتور (یک آرژانتینی که آرام آرام انگلیسی‌اش خوب می‌شود) ، آن، نیکولاس و بریجت حضور دارند.

 

سریال Extra مجموعه ای است بسیار مناسب برای آموزش زبان و تقویت شنیدار در زبان. داستان این سریال بر این قرار است که هکتور دوست یکی از ۳ بازیگر اصلی سریال که آشنایی چندانی به زبان انگلیسی ندارد از آرژانتین به انگلیس نزد دوستانش می آید. عدم آشنایی او به زبان و اشتباهاتی که می کند اتفاقات بسیار خنده داری را رقم می زند.

قیمت:۱۰۰۰۰ تومان 

 

نسخه انگلیسی این مجموعه‌ی جالب و جذاب دارای ۳۰ اپیزود می باشد که به همراه هر قسمت متن مکالمات در قالب فایل ورد برای درک بهتر ارایه شده است. فایلهای تصویری از نوع AVI و دارای کیفیت A میباشد. 

قیمت:۱۰۰۰۰ تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد